Niets gevonden.
Winkelmandje is leeg!
Product 1/2
Klik hier voor het Ticketsysteem
Reparatie Ingegoten/Gesealde Injectie/Ontstekingsunit (ECU/ECM) Reparatiekosten van ingegoten/gesealde ECU/ECM units en ontstekingsunit met meer dan 2 bobine uitgangen.
Dit bedrag betaalt u als uw unit bij Carmo is getest en gerepareerd. Dit is een vaste reparatieprijs, inclusief testkosten.
- Testen/repareren binnen 3 werkdagen. - 1 Jaar garantie. - Opgave oorzaak van defect, zo kunt u voorkomen dat de unit weer defect raakt na reparatie.
(Wij bieden ook een snel service aan, bij aanlevering voor 10:00, na 16:00 klaar ma-vr)
Testprocedure na reparatie: Wij testen altijd op simulatie basis, alle signalen die de unit in het voertuig aangeboden krijgt worden op de testtafel gesimuleerd. Zo kunnen we de werkelijkheid tot 100% benaderen. We testen dynamisch, niet statisch zoals het gebruik van meettabellen uit het werkplaatshandboek.
Wat wordt er getest?: - Variabele belasting van de uitgangen - Vervroegings curve ten opzichte van het toerental (en indien aanwezig gasstand en vacuum) - Kracht van de vonk bij variabele belasting - Laadtijd van de bobine bij TCI systemen en piekspanning bij CDI systemen - Werking bij verschillende voedingspanningen (8V - 15,5V) - Temperatuur afhankelijkheid - Starttoerental tot toerenbegrenzer - Duurtest, minimaal 25 minuten (op verzoek langer) - Vibratie - Vochtbestendigheid - Elektromagnetische compatibiliteitsbeproevingen - Indien aanwezig: toerenteller uitgang, brandstofpomp aansturing, TPS en vacuüm ingang, standaard/neutraal beveiliging - Injector aansturing, injectie inspuittijd - Alle sensor en actuatoren in en uitgangen I/O (zoals MAP, IAT, ECT,..) - Sleutelbeveiliging indien aanwezig
Indien mogelijk wordt na de test de printplaat voorzien van twee lagen professionele vocht beschermende coating.
Team-Carmo